Aftellen - Reisverslag uit Haarlem, Nederland van Laura Boersen - WaarBenJij.nu Aftellen - Reisverslag uit Haarlem, Nederland van Laura Boersen - WaarBenJij.nu

Aftellen

Door: Laura Boersen

Blijf op de hoogte en volg Laura

02 September 2013 | Nederland, Haarlem

Het aftellen is begonnen, en de voorbereidingen zijn in volle gang. De vliegtickets zijn al binnen, de prikken zijn gehaald... Het begint toch wel te kriebelen! Ik ben nooit zo goed geweest in het bijhouden van dagboeken, en sowieso het schrijven van een verhaaltje. Toch ga ik proberen om jullie een beetje op de hoogte te houden van de voorbereidingen en uiteindelijk natuurlijk onze belevenissen in Ethiopië.

In ieder geval gaan we Woensdag in overleg met onze begeleider vanuit school om ook even te vragen over ons plan om geld in te zamelen. In ieder geval sta ik 14 september op een rommelmarkt in Vijfhuizen, om spullen te verkopen en zo geld op te halen om daar te kunnen gebruiken.
Binnenkort zal ik wat meer informatie posten, maar eerst dus even in overleg!